vrijdag 21 oktober 2011

Uitstapje

Zo af en toe kom je materiaal tegen waar je eerst niets van wilt weten.
 Zo ook met Zpagetti.
 Maar toen ik vorige week in een woon winkel een aantal artikelen zag gemaakt van de garen, heb ik toch maar een klos gekocht.
 Met een bijbehoordende grote haaknaald.
Ik heb heel wat haak- en brei naalden in mijn collectie maar deze maat niet.
Wat leuk om te doen.
 En wat snel.
 Heel anders dan patchen.
In 1 avondje heb ik deze mand gehaakt.

Wat een leuk werkje.
Maar wat doe ik met een mand?
Ik heb mandjes, kistjes, doosjes in allerlei maten.

Dus aan het eind van de avond was het Zpagetti weer opgerold tot een keurige bol en lagen er een stel breinaalden naast.



 

9 opmerkingen:

Gerda zei

mocht je toch beslissen een mandje of tas te breien..voer hem dan wel..want het spul zakt enorm uit...hangt straks je tas op de enkels...staat ook zo raar hé...
tot straks!!..;0)

Annelies zei

Mooi verhaal. Dat zou mij ook kunnen overkomen.

Willy zei

Dat had je snel bekeken, zo blijf je wel bezig. Als mand was ie leuk!

Joke zei

Ik heb het echt twee keer gelezen omdat ik dacht dat ik het niet goed begreep! Je hebt in elk geval een leuke avond gehad zullen we maar zeggen.

Guusje, zei

Wat een leuke mand en ja als je er zoveel hebt kan ik me voorstellen dat je hem hebt uitgehaald. Het haakt ook heerlijk, ben ook bezig met een tasje.

marcella zei

Zo doe je wel lekker lang met je Zpagetti

Phebe and Jane zei

Ik vind het wel een leuke mand, hoor.
Groeten,
Marian

Els zei

Ik vind hem erg leuk!

Annemieke Nierop zei

Hallo Hester...

ik zou bijna denken dat je tijd over hebt? Heb je tijd in de uitverkoop?

Greetz Annemieke
http://quiltsvankippetje.blogspot.com/



Ps. ik heb jouw blog toegevoegd bij mijn favorieten