woensdag 23 november 2011

Kerstballen breien

Je zou kunnen zeggen dat ik ook een beetje verslaafd ben.
En wel aan kerstballen breien.

Erg leuk om te doen en vooral het bedenken van allerlei patroontjes.
Ik heb zelfs DD besmet. Zij is pas begonnen met breien en ze is bezig met haar 1e sjaal. Maar voor tussendoor wilde ze wel een bal breien. Voor het eerst op 5 naalden en nog nooit meer gebreid dan tricot steek op 2 pennen.
Deze grijze bal is van haar.

Woensdag 30 november is er vanaf 10.00 tot 15.00 uur een workshop:

"Kerstbal Breien"
Zie HIER voor meer info.



7 opmerkingen:

GRANNY'S HOUSE zei

Wat zijn ze leuk, ik heb er nog steeds weerstand aan kunnen bieden, maar het begint te brokkelen.

Groetjes
Ines

Supergoof zei

Hoi Hester, je gebruikt ook een prachtig blauw!

Willy zei

Ik vind ze in die lichte kleurtjes ook erg mooi. Leuk dat je dochter ook begonnen is.
Groetjes

Guusje, zei

Wat een leuke ballen en wat leuk dat je DD er ook eentje heeft gemaakt. En dat terwijl ze net is begonnen met breien knap hoor.

Annelies zei

Leuk dat je ook besmet bent. Ik vind het erg leuk om te zien, maar laat het aan me voorbij gaan.

Marjan zei

Oh, wat zijn dit ook mooie ballen! Knap hoor, van je dochter. Die vijf pennetjes werken soms immers echt niet mee!

Hennie zei

Mooie kerstballen die blauw-witte is een plaatje ! ! !
Fijn weekend Hennie.