zondag 11 december 2011

Terug naar het oude?

Sinterklaas is alweer vertrokken en de kerstman staat op de drempel. Heerlijke tijd vind ik dit. Gezellig kaarsjes aan. Mooie muziek. De winkels versiert.  In de auto mee zingen met de kerstliedjes op Sky radio. Verschillende woonwinkel houden open huis, heerlijk om even bij iemand anders binnen te gluren.

Hier bij http://www.brocantehuisphilipse.nl/site/, heerlijk even rondneuzen in huis en winkel

en een paar dagen daar voor was ik hier;





 Eindelijk is mijn oude weblog er weer.Na bijna 3 maand kan ik mijn oude weblog weer gebruiken. Maar het ziet er vreemd uit, en ik moet erg wennen. dus ik weet nog niet of ik weer terug ga.

4 opmerkingen:

Annelies zei

Inderdaad een heel gezellige tijd. Mijn weblog doet nog raar en zo snel ik kan inloggen ga ik het verwijderen.

Simplesmente Silvinha zei

So cute Blog congratulation

http://tearpiaocupacional.blogspot.com/

Guusje, zei

Het is zeker een leuke, en gezellige tijd. Jammer dat je blog er vreemd uitziet maar wel fijn dat hij weer boven water is.

Willy zei

Hej Hester, fijn dat je blog er ook weer is. Bij mij zijn de foto's nog weg, alleen van dubbele logjes staan ze er.
Dank voor de leuke adresjes. Een fijne aanloop naar Kerst gewenst.
Groetjes