woensdag 4 januari 2012

Emotie

Net voor de kerst gebeurde het weer.
Zit je een leuk nieuw quiltboek door te bladeren
............
Een quilt die je raakt.
Je kent het wel, muziek waar je kippevel van krijgt, een verhaal, of een boek dat je met een zucht sluit zo mooi was het.
Ik heb het ook bij Romeo en julia van Andre Rieu

Maar goed dit ging over een quilt.
Dit is het boek

Buttonwood Farm: 19 New Primitive Projects

Buttonwood Farm
Maggie Bonanomi
Het boek omslag spreek me al erg aan omdat er prachtige blauwe foto's op staan.
 Maar de quilt binnen in het boek. Geweldig. en  waarom?
 Geen idee. Misschien door zijn eenvoud?
Ik heb het ook met de prachtige Rood - wit quilts zoals ze te zien waren in het Folk Art museum in New York begin vorig jaar.
http://www.youtube.com/watch?v=Ty_XgIbH1hQ
Zie hier deel 1 , daar na zijn er nog 3 delen om te kijken.
Zo mooi.
Maar zo eindigde ik het jaar dus met een nieuwe quilt in de maak.
Hoe begin je dan het nieuwe jaar??

2 opmerkingen:

KijkDaarIs zei

Met NOG een nieuwe quilt!!...;0)))

marloes zei

ja het gevoel is herkenbaar,ik vind quilten echt prachtig maar ik heb het met andere dingen b.v mozaiek ,maar ook met naai en breiwerk.gr marloeskreatief.blogspot.com