zondag 8 januari 2012

Rood- wit Blauw wit rood wit blauw

Dit wordt voor mij het rood wit blauwe jaar. Net voor de kerst begon ik met de blauw witte quilt. 
 Kwam ik op internet een leuke BOM tegen ( zie button hiernaast voor de link) Just Takes 2.
 Ik was helemaal weg van de rood witte quilts die in het voorjaar 2011 in het folkart museum in New York hebben gehangen,
Zie vorige blogje voor de links.
( foto van internet want helaas heb ik de tentoonstelling niet zelf gezien)
Als je alleen al de foto's ziet. whauw hoe moet het in het echt eruit hebben gezien?
( foto van internet)

Nu is het zo dat ik sinds december 1991 les geef, dus dit is een jubileum jaar. Hoe vier je zo iets? Deze week stel ik een patroon van een mini quiltje beschikbaar met als opdracht
Rood - wit
of
Blauw - wit
of
rood - wit - blauw
Zo komen er in de loop van het jaar een aantal patronen, die los gebruikt kunnen worden of die gezamelijk één quilt vormen.
Binnen kort meer over dit project.


5 opmerkingen:

Annemieke zei

Lijkt mij leuk! Ik ben benieuwd....

Willy zei

Een heel indrukwekkend gezicht al die mooie quilts te zien hangen.
Gefeliciteerd met je jubileum.
Fijne zondag, groetjes

Annelies zei

Gefeliciteerd met je jubileum. Naast het lesgeven heb je al heel wat schitterende quilts gemaakt.

marcella zei

prachtig, die rood witte quilts. Ook ik zag ze ooit en was er weg van. Spannend, jouw nieuwe plannen

Guusje, zei

Gefeliciteerd met je jubileum en wat leuk zo'n jubileumjaar. Ben benieuwd wat er zoal gemaakt gaat worden van blauw-wit.