maandag 26 maart 2012

Breirol

O, wat is dit toch ook weer leuk om te doen.
Zo af en toe een paar naaldjes breien.


Steeds als ZIJ  een berichtje plaats, snel even kijken of er een nieuw patroontje is geplaatst.
Zo leuk om dan weer het patroontje uit te proberen en voor je het weet moet je weer wachten op de volgende post.

Het grijze breiwerk werk ik nu aan, het witte is van een paar jaar geleden. Op Yahoo werden steeds patroontjes geplaatst, resultaat een meters lange rol met allerlei verschillende motieven.
Helaar heb ik niet meer alle patroontje, uitgeleend en....
Maar ik zag dat er nog meer breirol patronen rond zwerven dus misschien laat ik met verleiden tot het breien van nog een rol.

7 opmerkingen:

Quiltendewilma zei

Ja erg leuk om weer wat te briene,.. Ik mag even niet want er ligt nog zoveel,...

Annelies zei

Prachtige nieuwe rol. Ik raak steeds meer aan het twijfelen of ik niet toch...
Ik zie ook je mooie SBS liggen !

Joke zei

Ha Hester, jij ook??

Leuk!!

Willy zei

Mooi in het grijs. Ik ben ook begonnen, is weer leuk om te doen.
Groetjes,

Guusje, zei

Wat leuk om deze breirol te zien. Ik heb ook alles al klaar liggen nog even tijd vinden en dan ga ik er ook weer op los want het is zo leuk om te doen.

Annemieke zei

Je rol ziet er al erg mooi uit. Verslavend he? Zo leuk om te doen. Ik zou er ook graag nog meer vinden, of zelf bedenken, maar dat zal nog niet meevallen denk ik.
Groetjes
Annemieke

Anoniem zei

Mooi wordt je breirol! Leuk om telkens weer een nieuw patroontje te maken lijkt me.
Gr. lynda