zondag 15 april 2012

Van "grote"schoonmaak en, rood- wit en de Vintage sampler.

Ik heb natuurlijk niet stil gezeten de afgelopen weken, maar van bloggen kwam gewoon niet veel.
Het werd een paar weken geleden mooi weer, dus tijd voor de schoonmaak.
Niet dat ik nu een ouderwetse grote schoonmaak hou, maar even de winterkleding wisselen voor wat meer zomerse, en gelijk een sopje door de kasten, en opruimen. En ben je dan toch bezig dan ook maar alle kasten. Zo kwam ik ook een zakje tegen met een kleine hexagon quiltje. Klein werkje om "even af te maken.
 Maar dat even valt altijd toch weer tegen.


Verder doe ik mee met de Vintage Sampler bom van Petra Prins.
Ik kwam de quilt al lang geleden tegen op internet, en vond de combinatie van de verschillende blokken erg leuk. Het patroon is van Quilt station, ontwerpster Margaret  Mew.
Leuk elke maand een dikke envelop in de bus, en dan lekker een aantal blokken maken, en wachten op de volgende envelop.
Maar....
Dat werkt bij mij niet zo.
Ik wil altijd graag zelf mij kleuren/stoffen uitkiezen.
Inmiddels kreeg ik deze week deel 3 in de bus, maar heb deel 2 nog niet klaar.
Ik gebruik mijn eigen stof maar ook een deel van de stoffen van de bom.
Een beetje van alles zeg maar.

Dan heeft ook het internet heel veel te bieden en kreeg ik verschillende verzoeken voor Facebook. Ik had een account aan gemaakt voor een internet prikbord Pinterest.Zie de rechterbalk voor een kijkje.
Verder ben ik ook actief op Facebook Zie ook rechts voor de link.



Dan is ook nog rood - wit.
Dit is een overzicht van de blokken die klaar zijn. Er wordt gewerkt aan de nieuwe blokken.

4 opmerkingen:

marcella zei

Je rood-wit project vind ik verrassend leuk worden, ben heel benieuwd naar 'de afloop'

Guusje, zei

Wat een leuke quilt met hexagonnen heb je gemaakt en de vintage sampler ziet er ook mooi uit, je rood wit vind ik erg mooi worden ben dan ook erg benieuwd naar het vervolg.

Phebe and Jane zei

Wat wordt je rood-witte quilt mooi! Ik ben benieuwd hoe je daarmee verder gaat.
Groetjes,
Marian

GRANNY'S HOUSE zei

Wat is je rood/witte mooi aan het worden.
Je sampler wordt ook een plaatje.

Groetjes
Ines