maandag 4 juni 2012

Jongens van 14, bijna 15

We zitten een leuke film te kijken, over een stel in Wales , Ierland.
Prachtig landschap, heel romantisch en komisch.

Zegt zoon lief, bijna 15 en mijn kleinste,
hoewel hij is een paar hoofden groter dan ik, en ik moet nog wel eens zijn hulp inroepen als ik ergens niet bij kan.
Maar goed, hij vraag waarom ik aan zo een mooie quilt zo'n lelijk rood randje zet.
"Zal ik eens mee gaan naar boven en uit de kast een andere stof zoeken voor de rand"?

En  dit is het dus geworden.

Ja, zoonlief heeft wel gelijk.
Het was een leuk idee, die blauw - witte quilt met dat rode randje. Had ik hem als "vlag"kunnen gebruik voor als Nederland met voetbal wint.

8 opmerkingen:

Quilting Moesje zei

Leuk .... dat ze dan zo onverwachts toch nog meedenken !
Is wel herkenbaar :o))

t Blauwe streepje staat er inderdaad wel heel passend bij hoor ...
rood vind ik weer een antieke uitstraling geven ... ook leuk,

Succes hoor,
Groetjes,
Simone

Martine zei

Het kan allebei. Rood was ook wel spannend geweest.
Maar wat ik zo mooi vind is je Vintage sampler.
Is dat een blok van de maand?

GRANNY'S HOUSE zei

Ik vind ook dat het beide kan.

Groetjes
Ines

Hennie zei

Handig zo'n mee denkende zoon, zou hij gelijk hebben ? ? ? Die rooie heeft ook wel wat.

Groetjes Hennie.

Annemieke zei

Lastig als je zelf al iets uitgezocht hebt, maar ook wel heel leuk als hij zo met je meedenkt en je helpen wil toch? Ze hebben bij mij thuis ook altijd een verstandigere (of wel overwogen) keuze dan ik zelf.Ik zou zelf ook iets anders zoals die rode pakken. De blauwe is waarschijnlijk een mooie bijpassende stof die niet zal vervelen. De rode wel grappig maar minder een geheel.
Groetjes
Annemieke

Guusje, zei

De blauwe vind ik ook veel mooier en wat geweldig dat je die mening zomaar krijgt.

Rita zei

Goede smaak heeft je zoon. Kun je trots op zijn. gr. Rita

Dawn zei

Love it!!