vrijdag 29 juni 2012

Zo aan het eind van de dag..

...kijk ik altijd even naar mijn werk dat die dag gedaan is. Soms zijn het een paar steekjes en dan ineens is er echt weer vooruitgang.


Dus snel met een paar spelden, even op hangen en op een afstandje bekijken.
Helaas moet ik nu weer wachten op de volgende envelop.


Dit is een Bom project van Petra Prins,
1x per maand valt er een gevulde envelop in de bus, patroon met stoffen. Maar ik wil er toch altijd mijn eigen stempel op drukken en voeg ook mijn eigen stoffen toe.  Het patroon is van Margret Mew
Ik hoop dat ik hiermee een aantal vragen heb beantwoordt na mijn vorige post over deze quilt.
Zo kwam ik vandaag deze blogpost tegen van Jeannet, zij is ook met de quilt bezig.
Volgens mij wordt het een beetje een miezerig dagje, maar ik ga naar Zutphen voor de Dear Jane club, dus we zitten droog en erg gezellig.

4 opmerkingen:

Nardy zei

Prachtig wordt ze Hester; ik heb me ook nog opgegeven voor deze BOM bij PP en verwacht de eerste maanden vandaag. Genieten vanmiddag bij PP, groetjes Nardy

GRANNY'S HOUSE zei

Mooi en zulke mooie warme kleuren.

Groetjes
Ines

quilting Jeannet zei

Leuk he om aan te werken? echt verslavend! Ik ben nu ook aan het hemden naaien.......appliceer er misschien wel een hartje of een bloemetje op.

Guusje, zei

O wat wordt hij mooi, kan me voorstellen dat je ervan geniet als je ermee bezig bent.