zaterdag 6 oktober 2012

Achteruit kijken of vooruit?

 
De rood-witte top is klaar.
 
Even met een kop thee genieten van de top die daar op de grond ligt.
 

Piet Mondriaan zei eens: "Schilderij klaar, dan voel ik me even ontspannen, dan voel ik de druk weer toenemen. Het houdt nooit op".
 
 
Ja, de top wacht om gequilt te worden, en dan...
Ja, inderdaad het kriebelt om aan een volgend project te beginnen, of in mijn geval een opzij geschoven project te voorschijn te halen.
 
Maar even nog genieten, van de top die daar op de grond ligt.
 



6 opmerkingen:

neeftje zei

Ik ben wel heel nieuwsgierig naar de quilt, heerlijk als de top klaar is, nu dubbelen en quilten!

GRANNY'S HOUSE zei

Je weet het wel spannend te houden :-))

Groetjes
Ines

KijkDaarIs zei

waar ligt die dan...???...ik zie niks...;0)
Fijn weekend..;0)

Anoniem zei

Ben ook wel benieuwd hoe de quilt er nu uitziet. Maar ben ook nieuwsgierig naar de quilt die je even aan de kant geschoven had. :o))
Verheug me op woensdag!
Groetjes lynda

Annelies zei

Ik ken het gevoel. Ook ik geniet erg van een top die op de grond ligt. Ik ben wel erg benieuwd naar die van jouw.

Debby zei

Wij willen meer, wij willen meer! Ben zo nieuwsgierig:-)

Groetjes Debby