donderdag 11 oktober 2012

Workshop

Gisteren hebben we en heel inspirerende dag gehad.
 
Willyne Hammerstein gaf de workshop, stof veranderen.
 
Heerlijk een dag zonder was, telefoon en andere verplichte zaken.
 
Na de inleiding en een show en tell ging iedereen aan de slag.
 
 
Met drie grote boeren zakdoeken werden de 1e blokken genaaid:
 
 
Hopelijk ging iedereen met een hoofd vol ideeën naar huis.
Ik ben direct de stoffen kast ingedoken op zoek naar geschikte stoffen.
Ik denk dat er hier nog wel eens een vervolg op komt.
 
 
 


7 opmerkingen:

lia zei

Hallo Hester,dat was zeker een inspirerende dag,ik ben ook mijn stoffenverzameling ingedoken en er zal zeker een vervolg komen.Nog hartelijk bedankt voor de goede organisatie.
Groetjes Lia

Annelies zei

Wat zul je hebben genoten !

Monica zei

Oh, wat leuk en wat zal dat gezellig zijn geweest. Goed idee om je kast met stoffen weer eens door te nemen. Let wel op met boeren zakdoeken, ze blijven niet alleen afgeven, in daglicht verkleuren ze waar je bij staat, en dat zou jammer voor je werk zijn

Anoniem zei

Hoi hester,
Het was een erg leuke dag. Veel opgestoken en vol nieuwe ideeën weer naar huis.
Groetjes lynda

marcella zei

dat lijkt me een zeer inspirerende dag geweest te zijn. Willyne's quilts zijn prachtig en ik kan me zo voorstellen dat jullie ademloos hebben geluisterd. Misschien komt er nog iets moois uit voort?

Nardy zei

Dat lijkt mij ook een heerlijke dag!

Annemieke zei

Wat leuk, deze workshop volgde ik bij de Sampler in Haarlem!
Je binnenste ster ziet er gaaf uit. Verslavend om te maken toch?
Mijn eerste 4 blokjes zijn klaar en er komen er vast nog meer.
Groetjes
Annemieke