zondag 20 januari 2013

Nieuw jaar

Een Nieuwjaar is begonnen
De feestdagen en gezellige dagen met familie en vrienden zijn weer voorbij.
Er worden weer lessen gegeven en we genieten van het weer. Af en toe er even uit voor een frisse wandeling door de kou en de sneeuw. 


Genieten van de mooie witte wereld in de achtertuin.
Heerlijk met de voeten onder de Dear Jane quilt, quilten. Onder de met wol gevulde quilt,  die nu toch echt bijna klaar is.


Op 7 - 2 2010 ben ik begonnen met de derde poging om de Dear Jane quilt te maken. en in december afgelopen jaar dacht ik nog even dat ik het nooit ging redden binnen de 3 jaar, maar het ziet er nu toch echt naar uit dat het gaat lukken.


Hester



8 opmerkingen:

GRANNY'S HOUSE zei

Knap hoor en wat wordt ze mooi!

Groetjes
Ines

Phebe and Jane zei

Je dear Jane is prachtig. En wat ligt er een boel sneeuw in jouw tuin.
Groetjes,
Marian

Guusje, zei

Wat goed dat je nu zover bent, bijna klaar knap hoor. Er ligt al veel sneeuw bij jullie.

Annelies zei

Heel herkenbaar. Ook ik zit onder de Dear Jane en ben druk aan het quilten. Het is best veel werk !

Judith zei

Al bijna klaar, met quilten? Huh, je bent pas net bezig, gaat dat zo snel? Ik ben vandaag begonnen. Best spannend, fijne avond.

Marians Quiltblog zei

Wat mooi is deze geworden met dat blauw. Helemaal mijn kleuren. Ik heb een bak met alleen maar blauw. Dear Jane staat op mijn lijstje WIMMetjes.
Complimenten hoor.
Groet Marian

Willy zei

Wat heb je toch een prachtige DJ!
Er ligt ook een flink pak sneeuw bij jullie.

Debby zei

De volhouder wint! Hij wordt wel heel erg mooi!

Groetjes Debby