zondag 3 februari 2013

Thuis

Ik schreef al in het vorige berichtje over het genieten van het binnen kijken bij andere mensen.
 
Een nieuwe verslaving is Pinterest.
 
Een soort van online foto album waar je mooie plaatjes in zet, net al foto's van internet opslaan op je pc. Je weet wel, dat mapje foto's bij je afbeeldingen dat vol zit met plaatjes van quilts die je ooit nog eens wilt maken.Voordeel is ook dat je terug kunt kijken waar de foto vandaan komt. De link naar de website dus.
 
 
Hier vind je mijn pinterst pagina, en kun je zien wat ik leuk vind.
Je kunt ook de link in de re-kolom gebruiken.
 


5 opmerkingen:

Phebe and Jane zei

Jaaa, Pinterest is leuk! Ik volg jou al.
Groetjes,
Marian

Marians Quiltblog zei

Héél leuk dat pinterest. Heb het ook aangemaakt maar ben er nog niet echt handig mee.
Gr.marian

Guusje, zei

O dat is leuk het Pinterest en volgens mij zijn de eerste mandjes rond 2009 gemaakt, tenminste in die tijd.

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Marijke zei

Wat een leuk blog heb je was er voor het eerst en... wil niets meer missen dus voeg je toe aan mijn lijst die ik graag lees!
groetjes van Marijke