zondag 24 februari 2013

Witte wereld, grijs werk

 Nu het buiten weer helemaal wit is zit ik binnen , heerlijk warm te werken aan de quilt voor zoonlief.
 
Eerst maakte ik enige jaren geleden deze quilt voor hem:
 

De lego quilt. Maar zoonlief heeft ook zo zijn ideeën over een gezellige kamer, en onlangs heeft hij alles veranderd. Goh, van wie zou hij dat hebben.  Ja, en dan wil je ook wel een mooi quilt die past bij je kamer.
 
 
Grijs tinten
 

Linnen stoffen
 

Wiskundige patronen.
 
Hoewel ik met prima vermaak, met mijn stofjes, heb ik nu toch echt genoeg van de sneeuw en de kou.
 
 




7 opmerkingen:

Sis Voorn zei

ohhh wat mooi, dat grijs...
ik zag ook een Jane...de mijne word zwart/wit
Groetjes van Sis

Warna's Inspiratie zei

Wat een geweldige mooie quilt, mooie patronen

Monica zei

Wow, die wordt wel mooi, en linnen werkt zo fijn

Guusje, zei

O wat een mooie quilt wordt dit, leuk die wiskundige patronen. Laat de lente maar komen.

Wil G. zei

Prachtig

G-STYLE zei

Dit is wel erg mooi ... prachtig zo'n quilt in grijstinten, je wist vast al wel dat grijs ook mijn kleur is :-)

bedankt voor je leuke reactie op mijn blog, altijd leuk om te horen.

Fijn weekend alvast !

Hartelijke groet Gea

Every Stitch zei

Amazing quilt - with all the mathematical patterns - just perfect for a young man!
Hilda