woensdag 3 juli 2013

Een raar ding.

Het is hier rusig de laatste weken, niet dat ik niets doe, maar je weet het wel.
Even dit, en dat,een kastje verven, laatste lessen voor de vakantie en voor je het weet zijn er weer een aantal weken voorbij. Maar ik lees regelmatig alle leuke blogs, maar vaak vergeet ik gewoon om een reactie achter te laten.

Weet je het nog?
HIER , had ik het over een raar ding.
Een antieke Nederlandse quilt, uit de collectie van An Moonen.
Ik had een aantal weken geleden het genoegen om een hele middag naast het origineel te zitten., tijdens het symposium, in Westervoort. Het was een genoegen moet ik zeggen. zo dicht bij een bijzonder mooie quilt. 


Op de foto lagen de stoffen klaar, maar dan in één keer gaat alles terug in de kast en zoek ik andere stoffen uit.

De top is al enkele weken klaar, en ligt nu gestreken klaar om gespannen te worden.
Een mooi werkje voor vanavond.
En dan quilten, maar er liggen nog 4 tops om gequilt te worden.
;0)

Hester




5 opmerkingen:

Wil zei

Ziet er prachtig uit. Gr.

Annelies zei

HEEL erg mooi !

Guusje, zei

Wat een mooie combinatie.

Willy zei

Dit zijn jouw kleuren!
Het is prachtig.

Anoniem zei

Hoi hester
Wat een mooie top weer. Vooral de kleuren....
Gr.lynda