dinsdag 29 oktober 2013

een maand later.

Zo schrijf je een berichtje over de cursussen en workshops voor het najaar 2013 en zo zit je met een ziek kind in het ziekenhuis, wat begon met een griepje eindigde met een opname van bijna een week. 
Gelukkig heeft hij vorige week, na de herfst vakantie zijn normale leven weer kunnen oppakken en is hij weer naar school gegaan. 
Ook ik pakte "de draad"weer op en ging op zoek, naar dat waar ik mee bezig was een aantal weken geleden.


Dit weekend zette ik aan deze quilt de laatste rand 

en toen legde ik de top op deze stapel

dit is de stapel met quilts die allemaal nog gequilt moeten worden.
Ja, ik vind het patchen en het rommelen met de lapjes nu eenmaal veel leuker.
Maar volgens de berichten wordt het een strenge winter, dus...

Dit zit er op het moment in mij quilt ring, de quilt voor mijn dochter.
KIJk,(klik) hier meer over deze quilt.

Ja, wat ligt er nog meer op de stapel.

ROOD(Klik) wit, blauw, gespannen maar nog geen draad gequilt.
Verder ligt er deze:

Gemaakt tijden een cursus bij Mariet Soethout, en deze zomer afgemaakt, maar nog niet gespannen niet gequilt.


En deze ligt er al jaren, gelukkig niet een grote quilt,
Voor mij mag wat het quilten betreft de winter wel komen, nog wel even op tijd batting en achterkant stof kopen.








7 opmerkingen:

quiltingmieke zei

piep, kom op meid met die steekjes, je zal er lekker warm kunnen onderkruipen op de koude dagen

knuf mieke

quiltingmieke zei

piep, kom op meid met die steekjes, je zal er lekker warm kunnen onderkruipen op de koude dagen

knuf mieke

Hennie zei

Gelukkig kunnen jullie de draad weer oppakken, mooie quilts heb je liggen nou tover ze maar om deze winter tot affo's.
Nou ik moet eerlijk zeggen dat mij dat niet lukt hoor alle toppen doorpitten die ik in de mand heb.
Veel quilt plezier.

Groetjes Hennie.

Ines Draijer zei

Zo'n stapel heb ik ook, maar ooit komen ze af.

Groetjes
Ines

Judith zei

Hè gelukkig is alles weer 'normaal' en 'gewoon' gezond! Dan is de draad op pakken het beste om lekker bij te ontspannen. Heerlijk om ook bij jou een stapel te zien, heb ik ook! Op naar een strenge winter. Fijne dag

Guusje, zei

O wat naar fijn dat het weer goed gaat. Wat heb je ook veel nog te quilten quilts. Gelukkig maar ik dacht al dat ik de enige was. Ze zijn ook allemaal even mooi. Veel quiltplezier.

Willy zei

Dat is een nare periode, gelukkig ligt het achter jullie. Jij houdt je beentjes deze winter heerlijk warm met al het quiltwerk op schoot. Dat worden stuk voor stuk prachtige quilts.