zondag 6 april 2014

Rood- wit......blauw.

Met dank aan de winterspellen is ook deze quilt af.
Wat begon met 650 prachtige rood witte quilts in voorjaar 2011, in New York met een tentoonstelling, eindigt  voor mij in maart 2014 met mijn eigen rood wit blauwe quilt.

Dat is misschien wel het nadeel van internet. je ziet zoveel mooie quilts voorbij komen dat je steeds prikkels en ideeën krijgt. Vaak ook veel te veel. Dat was ook zo met die prachtige rood witte quilts van Mw, Rose, een verzameling van 650 quilt, met zoveel mooie patronen.
Dat wilde ik ook. Maar welk patroon, en er zijn zoveel mooie rode stoffen.


Dit werd het dus, en verzameling van allerlei patronen, die ik zelf mooi vond en een warm rode kleur, van Moda. 
Het was zo leuk om al de patronen te tekenen, en te combineren. 
De cursisten kregen 1x per maand ook een aantal patronen. En ook daar heb ik al erg leuke quilts/ quiltjes van gezien. Want elk patroon kan ook gebruikt worden voor een mini quiltje.


3 opmerkingen:

Annelies zei

Een erg mooie quilt !!!

Lori zei

Gorgeous!!

Guusje, zei

Het is een erg mooie quilt geworden. Erg mooi al die patronen bij elkaar.