dinsdag 19 augustus 2014

Nieuw seizoen

Je krijgt met dit weer het gevoel dat het zomer seizoen over is. 
Wel is het heerlijk om weer eens in huis te zijn, gewoon wat rommelen in huis, en af en toe een lapje naaien.

De quilt van klein, kleiner , kleinst moet nog steeds gequilt worden, daar was het de afgelopen periode te warm voor, ik vind dit ook altijd meer een werkje voor de winter.
De laatste weken heb ik aan een andere quilt gewerkt, één met Nederlandse patronen, naar voorbeeld van de antieke Nederlandse quilts , met Nederlandse oude en nieuwe sitsen.

(Foto staat gedraaid, maar ik krijg het niet goed sorry)
Een heel leuk werkje. Inmiddels zijn alle patronen getekend en geknipt, maar ik heb haast want volgende week is de open dag voor dat het nieuwe seizoen begint, en dan wil ik wel wat laten zien, deze quilt wordt als cursus gegeven. Belangstelling voor de open dag? Even een mail, ...
Het regent hier weer pijpenstelen, en het waait hard, nog even een paar steekjes en dan is het tijd om te koken, spinazie stamppot.


Groeten Hester

4 opmerkingen:

Marijke zei

Leuk de Nederlandse quilt met sitzen veel op te zien!
groetjes van Marijke

Monica zei

Wat is dit een fleurige quilt, wat het weer betreft hoop ik toch op een mooie nazomer hoor!, de winter kan nog lang genoeg duren

Lori zei

I am waiting for cooler weather to start quilting again too. This quilt looks lovely!

Phyllis zei

Inderdaad, klein, kleiner, kleinst! Mooi hoor!