dinsdag 23 september 2014

Bijna herfst.

Heerlijk, af en toe even met een kop koffie in het zonnetje, en sávonds met de voeten onder het quilt werk. De laatste weken verschillende tentoonstellingen bezocht, en genoten van al het mooie werk dat er te zien was. 

De tentoonstelling bij textiel drukkerij Betina in Goor. Er was een open dag en ook het proces van textiel printing was te zien, erg interessant.

Twee dagen later de jaarlijkse tentoonstelling in de Eusebius kerk in Arnhem.



En hoewel ik deze quilt al vaker heb gezien, hij blijft prachtig. Gelukkig mocht ik een hele dag het spannen op 2 latten demonstreren,  ik heb genoten van het sfeertje,de mooie lapjes en leuke gesprekken met andere quiltsters.

Groetjes Hester



4 opmerkingen:

sandrarobben zei

Hoi Hester,

Ik vond het jammer dat ik niet naar je lattendemonstratie kon. Die grote quilt naar oud model is inderdaad indrukwekkend. Weet jij wanneer de eerstvolgende Bee in Elden is?

Groetjes, Sandra

Rennie zei

Mocht je ooit in de buurt van Leiden komen, dan zou ik heel graag het spannen tussen twee latten een keer meemaken.

Hester zei

@ Sandra, volgende week dinsdag, ga je weer mee?

Hester zei

@ Rennie, hier boven, tabblad quilt spannen, staat de hele uitleg met foto's