dinsdag 19 mei 2015

10 kilo erbij

Ja, in één keer, vanmiddag....
Ik had n.l een afspraak met iemand die ook helemaal gek is van handwerken.
En die had een hele grote stapel oud beddengoed.
10 kilo om precies te zijn.


rood en blauw, ruitjes en bloemetjes.
Versleten en met gaatjes, soms wat meer versleten, met wat meer gaatjes. Een klein, vlekje, soms iets groter.Maar ik ben er heel blij mee.
Net alles goed bekeken en natuurlijk wilde plannen om er quilts mee te maken.
Maar eerst gaan de stoffen kleur bij kleur in de wasmachine, en dan, ja eigenlijk moet het op de bleek, maar er is in onze tuin geen stukje gras te vinden. Misschien moet ik op het veldje van de gemeente maar als bleek gebruiken.




9 opmerkingen:

Annelies zei

Bofferd !!

sandrarobben zei

Heerlijke stoffen! Ik heb ooit bij de kringloop een paar mooie lappen beddengoed op de kop getikt, daar was ik ook zo blij mee. Geniet ervan!

Phyllis zei

Top, zeg!

Margriet zei

Hallo Hester, Ik vond het heel gezellig dat je de stapel bij me thuis kwam ophalen, waardoor we een tijdlang konden praten over handwerk. En jullie (lezers) mogen ook allemaal op bezoek komen. Wel digitaal dan. Op http://tweedehandswerk.nl bied ik nog meer oud handwerk te koop aan. Maar deze stapel oud beddegoed was wel uniek! Ik ben blij dat deze mooie stoffen bij jou terecht zijn gekomen en verheug me erop om later nog eens foto's te zien van hoe ze zijn verwerkt. Ik heb vandaag ook een blogje gemaakt over deze stapel en als jullie die willen zien: welkom op m'n (dagelijkse) blog.
Hartelijke groet, Margriet

Quiltlia zei

Geweldige aankoop,wat zullen daar mooie quilts uit voortkomen.
Groetjes Lia

Annelein zei

Ohhhh, wat een heerlijkheid. En wat zul je genieten van al dat moois....

Wilma Kuin zei

Bifbibs... wat heerlijk!

Joke zei

Ohhhhhh! Dat is genieten.

Wietskes Quilts zei

Helemaal geweldig