woensdag 28 oktober 2015

Te lang geleden.

Het is al weer een aantal maanden geleden dat ik iets heb laten horen.
Maar ik heb de laatste maanden niet stil gezeten.
Inmiddels is de medaillon quilt gespannen.


en kan ik beginnen met quilten. En natuurlijk ben ik ook met een nieuw project begonnen. Ik kan al wel zeggen dat het blauw is, veel blauw. 

Verder zijn we druk geweest met de zorg voor mijn moeder die steeds meer hulp en zorg  nodig had, maar voor wie we nu een plekje hebben gevonden weer ze zich prettig voelt, in een huis waar goed voor haar gezorgd wordt en we hopen dat ze daar nog een fijne tijd kan hebben. 


Dit is een stukje van een quilt die ik gezien heb op de tentoonstelling in Deventer. Prachtig die mooie oude stoffen en natuurlijk..  Blauw.

Verder zijn natuurlijk de lessen weer begonnen, en heb ik voor Cosy Quilt en Home een facebook pagina aangemaakt.


Daar is tot 1 november een win actie.

Groeten Hester

3 opmerkingen:

Carla zei

Ik benieuwd naar je nieuwe blauwe quilt die je aan t maken bent. Ik ben nl ook erg op blauw! De medaillon ziet er ook prachtig uit!
Hartelijke groet uit Purmerend.

Annelies zei

Fijn dat je voor je moeder een goede plek hebt gevonden. Ik hoop dat het je een stukje rust geeft. (dat gaf en geeft het mij) Ook ik ben heel benieuwd naar je blauwe quilt !

Anoniem zei

Wat een mooie quilts ,prachtig hoor
Hartelijke groeten uit terneuzen