maandag 18 april 2016

Wat ben je aan het doen?

Wat ik doe? 
gewoon, lekker aan het werk. Lesgeven patronen uitwerken, patchen, quilten....
Er is weer een patroon uitgewerkt namelijk de rood witte quilt.

(klik op het tabblad verkoop voor meer info)
Verder wordt er natuurlijk gequilt,  medaillon quilt. Gelukkig het eind is in zicht, ik ben bezig met de laatste rand. Verder heb ik natuurlijk al weer een andere , blauwe quilt onderhanden. Met de cursussen erbij zl ik met niet vervelen. Verder was er natuurlijk vorige week de patchwork en quiltdagen, met veel leuke stand en een mooie tentoonstelling. 

O.a met quilts van Margret Behrends , uit Duitsland. Ik ben al heel lang weg van haar stoffen. oud linnen die ze zelf verft en bewerkt.Ik werk graag met haar stoffen.  Ook haar quilts waren erg mooi om te zien.

Tot was er vorige week ook een uitstapje naar Amsterdam, het Rijksmuseum, naar de tentoonstelling Catwalk en Breitner, meisje in kimono. 

Ook staan er weer een aantal cursussen en workshops in de planning. O.a
een dagworkshop Nederlands Erfgoed :


 donderdag 28 April
10.00 tot 15.30 uur
Kosten 27,50 (excl patroon)
Ik zal het patroon uitleggen en we maken een start met de quilt.
Voor info zie mail adres bij contact.

****


Verder is er een workshop :
Log cabin
Woensdag 25 mei 
10.00 tot 15.30
€27,50
Er worden verschillende log cabin technieken behandelt.
via de contact pagina aanmelden en info aanvragen.

Ook volgen er nog wat workshops op andere locaties, als ik meer hierover weet zal ik dit melden.

Voor iedereen een fijne dag.

Hester










3 opmerkingen:

Guusje, zei

Prachtige quilt heb je weer ontworpen.

Hester zei

Dankje Guusje.

Pam Marbourg zei

I wish I could attend the Dutch Heritage workshop! Lovely quilts!http://pamspaintbox.blogspot.com/