maandag 11 juli 2016

Eibergen en Den Bosch


Zaterdag 25 juni reed ik rustig al vroeg naar jookies, voor de workshop Broderie perse. Zoals altijd gezellig. Een grote groep dames die ijverig aan de slag gingen.

Ik vind het altijd zo leuk om een foto van de werktafel te maken, mooie stoffen, naaidozen en speldenkussens.



Joke heeft ook een prachtige collectie stoffen die heel geschikt zijn om het erfgoed van te maken.


en dan natuurlijk ook een show en tell.



Afgelopen zaterdag ging ik naar Den Bosch, naar Bossche quilts en meer
Via de facebook Cosy Quilt & Home pagina had ik al enkele foto's geplaatst.
Ook hier een workshop en dit keer blok K van het Nederlands erfgoed.






Het is zo leuk om te zien hoe iedereen zelf mooie stukjes stof of borduurwerk een plekje geeft. Dames ik ben trots op jullie.
Meld je aan op de  Facebook groep: Nederlands erfgoed quilt. 
dan kun je zien hoe anderen de quilt maken, maar kun je ook terecht met vragen, lapjes ruilen.




5 opmerkingen:

Annelies zei

Leuk zoals je velen inspireert !

Hester zei








dankje Annelies.








Marijke zei

Meis wat laat je weer veel moois zien Nederlands Erfgoed vind ik erg mooi maar... ben nog bezig met een quilt nou ja bezig ze ligt ergens op een stapel... en dat ergens is geen goed teken... Voorlopig ben ik nog bezig met haken twee CAL's zijn volgende week afgelopen met 1 ben ik bij en de ander maak ik groter dus die komt daarna... En dan heb ik mij voorgenomen eerst aan de schilderijen te werken... en dan ander haakwerk...
Kortom wie zou hier niet onrustig van worden...
Lieverd blijf jij maar bezig ik kijk graag naar al het moois!
Lieve groetjes van Marijke

Judith zei

Enig om te zien dat zo vele nu bezig zijn met deze quilt. Complimenten hoor!

Martine zei

Leuk al die verschillende quilts te zien.