vrijdag 23 december 2016

Het laatste berichtje van 2016

Het laatste berichtje van dit jaar, we gaan al zo de laatste week van het jaar 2016 in. Heerlijke tijd om vooruit te kijken, plannen te maken voor het nieuwe jaar. Nieuwe quilts, nieuwe cursussen. Voor het komende seizoen gaan we verder met de Nederlands erfgoed quilt en de quilt van Had-je-me-maar, maar ook een aantal nieuwe cursussen. 
We gaan starten met de linnengoed quilt



Ook zijn er plannen om een Engelse quilt te maken, bijvoorbeeld de Jane Austen quilt, of een mooie mozaïek quilt bestaande uit kleine hexagonen. Maar als zoekende op internet voor foto’s kwam ik een hele mooie quilt tegen, verschillende patronen, een mooie rand, en een mooi midden blok. Ik kan wel zeggen dat ik stapels stof op tafel heb liggen, verschillende tekeningen zijn er gemaakt. De schaar ligt naast me klaar om de eerste blokken te gaan knippen.  Later meer hierover.




Ik wil iedereen fijne feestdagen wensen, en een goed, gezond creatief 2017

Groetjes Hester



2 opmerkingen:

Tilly zei

Fijne feestdagen Hester, en veel succes met alle creatieve plannen.
Groetjes Tilly

Hennie zei

Fijne kerstdagen voor jou en je familie, succes met je nieuwe projecten.

Groeten Hennie.