maandag 29 mei 2017

Quiltfeestje

Mijn vorige berichtje was van begin dit jaar, ik neem me steeds voor om weer eens regelmatiger een berichtje te schrijven. Wel ben ik te volgen op:
 Facebook: Cosy Quilt en Home

Instagram: cosyquiltenhome

en dan is er ook nog een facebook Nederlands erfgoed:  Nederlandserfgoed quilt, groep.
Dit is een besloten groep en u moet zich hiervoor aanmelden, gewoon even aanvragen en dan krijgt u de goed keuring en bent u groeps- lid.

Vorige week had ik een feestje georganiseerd, ik gaf in Januari 25 jaar les, en wilde dit niet zo voorbij laten gaan. We begonnen met koffie en wat lekkers en verder een dag van veel quilts bekijken, een workshop, een winkeltje, kortom een quilt feestje.

Loes



Kirsten


Mijn laatste quilt, voorbeeld voor de workshop


Van Titie, Voorbeeld voor de workshop


Floor, die al 23 jaar trouw elke week komt


Tony


Ans

Voor de workshop heeft iedereen Crazy blokken gemaakt, er was keuze uit 2 modellen.


Een deel van de gemaakte blokken.

Het was een leuke dag vol met mooie quilts en leuke, gezellige mensen,
Joke  van  Jookies, dank je dat je aanwezig was met je winkeltje.






Geen opmerkingen: